ANNA KIECA

Imię i nazwisko:  ANNA KIECA

Rok urodzenia: 1982
Wzrost: 172 CM
Języki: angielski;

FILM POLSKI – zobacz

Wykształcenie

Wyższe, aktorskie PWST Wrocław;

Umiejętności

jazda na rowerze;

prawo jazdy kat. B;

pływanie;

taniec;

Teatr

Dziady. Gustaw-Konrad, A. Mickiewicz, reż. M. Sobociński, Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie – rola: Nałożnica;

Cyrano de Bergerac, E. Rostand, reż. W. Kościelniak, PWST Kraków – Filia     we  Wrocławiu – rola: Kobieta;

Madame de Sade, Y. Mishima, reż. T. Sawicka, PWST Kraków – Filia we Wrocławiu – rola: Madame de Montreuil;

Baal, B. Brecht, reż. A. Augustynowicz, Wrocławski Teatr Współczesny – rola żeńska;

Balladyna, J. Słowacki, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Skierka;

Uciekający samolot, K. Donew, reż. J. Tumidajski, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Marguerite;

Zabawy pod kocykiem, A. Piligrim, reż. S. Majewski, Scena Witkacego – rola: burak;

nyc.boy, A. Piligrim, reż. S. Majewski, Scena Witkacego we Wrocławiu, w ramach 29 PPA we Wrocławiu w nurcie off – rola: nrd;

Kupiec Wenecki, W. Shakespeare, reż. G Gietzky, Wrocławski Teatr Współczesny- rola: Nerissa;

np. Majakowski, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Zoja Bieriozkina/Psycholog;

Produkt, M. Ravenhill, opieka reż. J. Kamieński, Wrocławski teatr Współczesny – rola: Amy;

Pasażerka, Z. Posmysz, reż. N. Korczakowska, Wrocławski Teatr Współczesny – Uchodźca;

Cement, H. Muller, reż. W. Klemm, Wrocławski Teatr Współczesny – Pola Mechowa;

Król Lear, W. Shakespeare, reż. C. Grauzinis, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Goneryla;

Gospel, T. Cymerman, reż. B. Potoczny,  Fundaja Centrala 71 Wrocław – rola: Córka;

Pułapka, T. Różewicz, reż. G. Gietzky, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Felice;

Balladyna, J. Słowacki, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Balladyna;

Sztandar ze spódnicy wg G. Zapolskiej, reż. U. Kijak, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Naiwne Ciele;

Kartoteka, T. Różewicz, reż. M. Zadara, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: rola żeńska;

Akropolis. Rekonstrukcja wg S. Wyspiańskiego, reż. M. Marmarinos, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: rola żeńska;

Hopla żyjemy!, K. Meissner, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Dziewczyna;

Testament psa czyli historia o miłosiernej, A. Suassuna, reż. R. Brzyk, Teatr Nowy im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu – rola: Miłosierna;

Życie jest snem, P. Calderon de la Barca, reż. L. Raczak, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Rosaura;

Zamek, F. Kafka, reż. M. Fiedor, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Pepi;

Tajemniczy Ogród, A. Jakimiak (autorski scenariusz inspirowany powieścią Frances Hodgson Burnett pod tym samym tytułem), reż. K. Szyngiera, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Marta;

Paternoster, H. Kajzar, reż. M. Fiedor, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Ciotka Iza;

Niewidzialny Chłopiec, T. Karpowicz, reż. W. Szczawińska, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Córka;

Silesia, Silentia, L. Amejko, reż. M. Fiedor, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Dusza;

Jak to dobrze, że mamy pod dostatkiem, H. Kajzar, reż. K. Szyngiera, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Katia;

Nauka chodzenia, T. Różewicz, reż. P. Miśkiewicz, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Ewa;

Genialna Przyjaciółka, P. Wawer Jr, W. Szczawińska na podstawie tetralogii E. Ferrante: Genialna Przyjaciółka,  Historia nowego nazwiska, Historia ucieczki, Historia zaginionej dziewczynki, reż. W. Szczawińska, Wrocławski Teatr Współczesny – Elena, Lila;

Magnolia, K. Skoniecznego, A. Herbut na podstawie filmu „Magnolia”       T. Andersona, reż. K. Skonieczny, Wrocławski Teatr Współczesny – rola:  Linda Krok;

Powrót Króla, M. Walczaka, reż. T. Hynek, Stowarzyszenie Teatr Nowy Świat oraz Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Król;

Zjemy wasze dzieci. Z cebulą. Na podstawie rozmów  przeprowadzonych z osobami LGBTQ+, spektakl realizowany w Instytucie im. J. Grotowskiego  w ramach cyklu Teatr na faktach, reż. G. Grecas, D. Bator, A. Tabisz, R. Traczyk – rola:  Anna;

Działania performatywne:

nyc.boy, A. Piligrim, reż. S. Majewski, Scena Witkacego we Wrocławiu, w ramach 29 PPA we Wrocławiu w nurcie off;

czytanie dramatów dla Towarzystwa Kultury Czynnej w programie DYSTRYBUTOR CYKL DZIAŁAŃ MIEJSKICH;

Czytelnia w tramwaju, udział w publicznym czytaniu dramatów w ramach projektu zorganizowanego przez Wrocławski Teatr Współczesny celem którego było szerzenie kultury poprzez czytanie tekstów w miejscach innych niż teatr;

Czytanie dramatów dla Fundacji Centrala 71 w programie DYSTRYBUTOR-CYKL DZIAŁAŃ MIEJSKICH;

Poszukiwacze zaginionego elementu, wydarzenie muzyczno-filmowo-teatralne w reż. Łukaszczyka, premiera w trakcie 32 PPA we Wrocławiu w nurcie off, wyróżnione przez Jury 32 PPA w nurcie off;

Poszukiwacze zaginionego elementu, pokaz wydarzenia w Kłodzkim Ośrodku Kultury;

W obronie godnej starości-prowadzenie warsztatów międzypokoleniowych we Wrocławskim Teatrze Współczesnym wokół premiery Hopla, żyjemy, które to warsztaty zakończyły się pokazem spektaklu Jestem za krótkie-powiedziało życie;

Wrocławski Teatr Współczesny:

Nie ma nikogo bez niczego. Czytanie performatywne tekstów Helmuta Kajzara reż. Katarzyna Szyngiera, Wrocławski Teatr Współczesny;

Dźwiękowy zapis doliny Tymoteusza Karpowicza. Prapremiera słuchowiska radiowego w reżyserii Weroniki Szczawińskiej. Transmisja na żywo z Wrocławskiego Teatru Współczesnego w Radiu Wrocław;

Dzieci,  Wojciecha Ziemilskiego w reż. L. Frankiewicz, STREFY KONTAKTU 2016.

Czytania dramatów. Na scenach WTW i innych miejscach miasta zaprezentowaliśmy pięć  czytań performatywnych sztuk nadesłanych na Konkurs Dramaturgiczny, 4-5 czerwca 2016;

Nie ma, M. Prześluga , reż. K. Czeczot, Gala kończąca II Konkurs Dramaturgiczny Strefy Kontaktu, fragmenty dramatów prezentowane na scenie Wrocławskiego Teatru Współczesnego;

Kryształowy Pałac,  Agnieszki Jakimiak w reż. K. Michalak, II Konkurs Dramaturgiczny STREFY KONTAKTU.Czytania. Festiwal czytań performatywnych pięciu dramatów – laureatów Konkursu., Wrocławski Teatr Współczesny;