Imię i nazwisko: ANNA KIECA
Rok urodzenia: 1982
Wzrost: 172 CM
Języki: angielski;
Wizytówka
Wyższe, aktorskie PWST Wrocław;
jazda na rowerze;
prawo jazdy kat. B;
pływanie;
taniec;
Dziady. Gustaw-Konrad, A. Mickiewicz, reż. M. Sobociński, Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie – rola: Nałożnica;
Cyrano de Bergerac, E. Rostand, reż. W. Kościelniak, PWST Kraków – Filia we Wrocławiu – rola: Kobieta;
Madame de Sade, Y. Mishima, reż. T. Sawicka, PWST Kraków – Filia we Wrocławiu – rola: Madame de Montreuil;
Baal, B. Brecht, reż. A. Augustynowicz, Wrocławski Teatr Współczesny – rola żeńska;
Balladyna, J. Słowacki, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Skierka;
Uciekający samolot, K. Donew, reż. J. Tumidajski, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Marguerite;
Zabawy pod kocykiem, A. Piligrim, reż. S. Majewski, Scena Witkacego – rola: burak;
nyc.boy, A. Piligrim, reż. S. Majewski, Scena Witkacego we Wrocławiu, w ramach 29 PPA we Wrocławiu w nurcie off – rola: nrd;
Kupiec Wenecki, W. Shakespeare, reż. G Gietzky, Wrocławski Teatr Współczesny- rola: Nerissa;
np. Majakowski, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Zoja Bieriozkina/Psycholog;
Produkt, M. Ravenhill, opieka reż. J. Kamieński, Wrocławski teatr Współczesny – rola: Amy;
Pasażerka, Z. Posmysz, reż. N. Korczakowska, Wrocławski Teatr Współczesny – Uchodźca;
Cement, H. Muller, reż. W. Klemm, Wrocławski Teatr Współczesny – Pola Mechowa;
Król Lear, W. Shakespeare, reż. C. Grauzinis, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Goneryla;
Gospel, T. Cymerman, reż. B. Potoczny, Fundaja Centrala 71 Wrocław – rola: Córka;
Pułapka, T. Różewicz, reż. G. Gietzky, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Felice;
Balladyna, J. Słowacki, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Balladyna;
Sztandar ze spódnicy wg G. Zapolskiej, reż. U. Kijak, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Naiwne Ciele;
Kartoteka, T. Różewicz, reż. M. Zadara, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: rola żeńska;
Akropolis. Rekonstrukcja wg S. Wyspiańskiego, reż. M. Marmarinos, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: rola żeńska;
Hopla żyjemy!, K. Meissner, reż. K. Meissner, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Dziewczyna;
Testament psa czyli historia o miłosiernej, A. Suassuna, reż. R. Brzyk, Teatr Nowy im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu – rola: Miłosierna;
Życie jest snem, P. Calderon de la Barca, reż. L. Raczak, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Rosaura;
Zamek, F. Kafka, reż. M. Fiedor, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Pepi;
Tajemniczy Ogród, A. Jakimiak (autorski scenariusz inspirowany powieścią Frances Hodgson Burnett pod tym samym tytułem), reż. K. Szyngiera, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Marta;
Paternoster, H. Kajzar, reż. M. Fiedor, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Ciotka Iza;
Niewidzialny Chłopiec, T. Karpowicz, reż. W. Szczawińska, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Córka;
Silesia, Silentia, L. Amejko, reż. M. Fiedor, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Dusza;
Jak to dobrze, że mamy pod dostatkiem, H. Kajzar, reż. K. Szyngiera, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Katia;
Nauka chodzenia, T. Różewicz, reż. P. Miśkiewicz, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Ewa;
Genialna Przyjaciółka, P. Wawer Jr, W. Szczawińska na podstawie tetralogii E. Ferrante: Genialna Przyjaciółka, Historia nowego nazwiska, Historia ucieczki, Historia zaginionej dziewczynki, reż. W. Szczawińska, Wrocławski Teatr Współczesny – Elena, Lila;
Magnolia, K. Skoniecznego, A. Herbut na podstawie filmu „Magnolia” T. Andersona, reż. K. Skonieczny, Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Linda Krok;
Powrót Króla, M. Walczaka, reż. T. Hynek, Stowarzyszenie Teatr Nowy Świat oraz Wrocławski Teatr Współczesny – rola: Król;
Zjemy wasze dzieci. Z cebulą. Na podstawie rozmów przeprowadzonych z osobami LGBTQ+, spektakl realizowany w Instytucie im. J. Grotowskiego w ramach cyklu Teatr na faktach, reż. G. Grecas, D. Bator, A. Tabisz, R. Traczyk – rola: Anna;
Działania performatywne:
nyc.boy, A. Piligrim, reż. S. Majewski, Scena Witkacego we Wrocławiu, w ramach 29 PPA we Wrocławiu w nurcie off;
czytanie dramatów dla Towarzystwa Kultury Czynnej w programie DYSTRYBUTOR CYKL DZIAŁAŃ MIEJSKICH;
Czytelnia w tramwaju, udział w publicznym czytaniu dramatów w ramach projektu zorganizowanego przez Wrocławski Teatr Współczesny celem którego było szerzenie kultury poprzez czytanie tekstów w miejscach innych niż teatr;
Czytanie dramatów dla Fundacji Centrala 71 w programie DYSTRYBUTOR-CYKL DZIAŁAŃ MIEJSKICH;
Poszukiwacze zaginionego elementu, wydarzenie muzyczno-filmowo-teatralne w reż. Łukaszczyka, premiera w trakcie 32 PPA we Wrocławiu w nurcie off, wyróżnione przez Jury 32 PPA w nurcie off;
Poszukiwacze zaginionego elementu, pokaz wydarzenia w Kłodzkim Ośrodku Kultury;
W obronie godnej starości-prowadzenie warsztatów międzypokoleniowych we Wrocławskim Teatrze Współczesnym wokół premiery Hopla, żyjemy, które to warsztaty zakończyły się pokazem spektaklu Jestem za krótkie-powiedziało życie;
Wrocławski Teatr Współczesny:
Nie ma nikogo bez niczego. Czytanie performatywne tekstów Helmuta Kajzara reż. Katarzyna Szyngiera, Wrocławski Teatr Współczesny;
Dźwiękowy zapis doliny Tymoteusza Karpowicza. Prapremiera słuchowiska radiowego w reżyserii Weroniki Szczawińskiej. Transmisja na żywo z Wrocławskiego Teatru Współczesnego w Radiu Wrocław;
Dzieci, Wojciecha Ziemilskiego w reż. L. Frankiewicz, STREFY KONTAKTU 2016.
Czytania dramatów. Na scenach WTW i innych miejscach miasta zaprezentowaliśmy pięć czytań performatywnych sztuk nadesłanych na Konkurs Dramaturgiczny, 4-5 czerwca 2016;
Nie ma, M. Prześluga , reż. K. Czeczot, Gala kończąca II Konkurs Dramaturgiczny Strefy Kontaktu, fragmenty dramatów prezentowane na scenie Wrocławskiego Teatru Współczesnego;
Kryształowy Pałac, Agnieszki Jakimiak w reż. K. Michalak, II Konkurs Dramaturgiczny STREFY KONTAKTU.Czytania. Festiwal czytań performatywnych pięciu dramatów – laureatów Konkursu., Wrocławski Teatr Współczesny;







