Imię i nazwisko: KRZYSZTOF BOCZKOWSKI
Rok urodzenia: 1979
Wzrost: 182 cm
Wizytówka
AST w Krakowkie Filia we Wrocławiu (PWST)
prawo jazdy;
gra na gitarze;
jazda konna;
szermierka;
taniec współczesny;
Interior – rola: Sławek;
Odwróceni. Ojcowie i córki – rola epizodyczna: mężczyzna pod szpitalem;
Ślad – rola: emerytowany kolejarz;
Komisja morderstw – rola: fotograf;
Stolik- rola epizodyczna;
Galeria- rola: lekarz;
Dom w różach – rola: nieznaomy;
Meles Meles – rola: Karol;
Biuro kryminalne – rola: Ryszard Socha;
Kartoteka – rola epizodyczna;
Pitbul – rola epizodyczna;
Rzeźnia nr 1 – rola: Gąsior;
Fala zbrodni – rola: Leszek Rydzki;
Krótka Histeria Czasu – rola: Grzesiek Samborski;
Wschody i Zachody Miasta- rola: aktor rosyjski;
Pierwsza Miłość – 2 role;
Wesołe miasteczko. Prawie bajka – rola: syn listonosza;
Spektakl dyplomowy: Piotr Susłow w: Letnicy, M. Gorki, reż. B. Baranowska [PWST we Wrocławiu, 2001];
Spektakl dyplomowy: Lisardo w: Księżniczka na opak wywrócona, P. Calderon de la Barca, reż. R. Brzyk [PWST we Wrocławiu, 2002];
Zwycięstwo – rola: Lokaj , H. Barker, reż. H. Kaut-Howson [Wrocławski Teatr Współczesny, 2003];
Titi i Nunuwg H. Modrzejewskiej – Rola Nunu – reż. J. Chabior [Teatr im. H. Modrzejewskiej w Legnicy, 2003];
Gry, E. Mazya, Gidi Batzer – Obrońca Gidiegoreż. R. Klijnstra [Wrocławski Teatr Współczesny, 2003];
Lochy Watykanu wg A. Gide’a – Cavereż. J. Klata [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004];
Amerykański blues – John Polk reż. K. Meissner [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004];
Niskie Łąki wg P. Siemiona – Gipson reż W. Krzystek [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004];
Nakręcana pomarańczawg A. Burgessa – Joe / Więzieńreż. J. Klata [Wrocławski Teatr Współczesny, 2005];
Mały kominiarczyk, B. Britten – Czarny Bob reż. J. Bielunas [Wrocławski Teatr Współczesny, 2005];
Uciekający samolot, K. Donew – Pasażer 3reż. J. Tumidajski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006];
Historia przypadku, A. Morga – Lucjanreż. R. Klijnstra [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006];
Kartoteka, T. Różewicz – rola męskareż. M. Zadara [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006];
Księga Rodzaju 2, A. Wielikanowa, I. Wyrypajew – Iwan Wyrypajewreż. M. Zadara [Wrocławski Teatr Współczesny, 2007];
Operetka, W. Gombrowicz – Baron Firulereż. M. Zadara [Teatr Capitol we Wrocławiu, 2007];
Baal, B. Brecht – rola męska reż. A. Augustynowicz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008];
Kupiec wenecki, W. Shakespeare- Lancelot reż. G. Gietzky [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008];
…np.Majakowski – rola męskareż. K. Meissner [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008];
Pasażerka, Z. Posmysz – Steward reż. N. Korczakowska [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009];
Cement, H. Müller – Gleb Czumałowreż. W. Klemm [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009];
Król Lear, W. Shakespeare – Edmund, reż. C. Grauzinis [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009];
Pułapka, T. Różewicz – Józekreż. G. Gietzky [Wrocławski Teatr Współczesny, 2010];
Trans-Atlantyk, W. Gombrowicz – Radca – reż. J. Tumidajski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2010];
Pożegnanie jesieniwg Witkacego – Łohoyski reż. P. Sieklucki [Wrocławski Teatr Współczesny, 2011];
Według Bobczyńskiegowg M. Gogola – Ziemlianikareż. A Duda-Gracz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2012];
Życie jest snem Calderon de la Barca, Clarin reż. L.Raczak [Wrocławski Teatr Współczesny, 2013];
Bramy raju, J. Andrzejewski – Goliard reż. P. Passini [Wrocławski Teatr Współczesny, 2014];
Paternoster, H. Kajzar – Wuj Jacuś reż. M. Fiedor [Wrocławski Teatr Współczesny, 2014];
Niewidzialny – chłopiec, T. Karpowicz, Doktor reż. W. Szczawińska [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015];
Koniec świata w Breslau, Agnieszka Olsten i Krzysztof Kopka wg Marka Krajewskiego – Leo Hartner reż. Agnieszka Olsten [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015];
Dziwny pasażer, T. Karpowicz – Szofer reż. A. Ficowski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015];
Garnitur Prezydenta Prześluga – Bardzo charakterystyczny człowiek reż. C. Iber [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016];
Jak to dobrze, że mamy pod dostatkiem Kajzar, Bezimienny reż. K. Szyngiera [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016];
Nauka chodzenia Różewicz, Stary reż. P. Miśkiewicz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016];
Panna Nikt Tryzna – Nikt Wysoki Pan | Okularnik – reż. P. Passini [Wrocławski Teatr Współczesny 2017];
Pidżamowcy Sieniewicz – Amputyk – reż. M. Liber [Wrocławski Teatr Współczesny, 2017];
Garbus Mrożek – Onek – -reż. Marek Fiedor [Wrocławski Teatr Współczesny, 2018];
Jutro przypłynie królowa Szekalski na podstawie reportażu Macieja Wasielewskiego, LU, mąż DONNY, pastor, pszczelarz, przechrzta, nie urodzony na Pitcairn – reż. Piotr Łukaszczyk [Wrocławski Teatr Współczesny 2019];










