Agencja aktorska Wink Management

KRZYSZTOF BOCZKOWSKI

Imię i nazwisko: KRZYSZTOF BOCZKOWSKI

Rok urodzenia: 1979
Wzrost: 182 cm

FILM POLSKI -zobacz

Wizytówka

Wykształcenie

AST w Krakowkie Filia we Wrocławiu (PWST)

Umiejętności

prawo jazdy;

gra na gitarze;

jazda konna;

szermierka;

taniec współczesny;

Film

Interior – rola: Sławek;

Odwróceni. Ojcowie i córki – rola epizodyczna: mężczyzna pod szpitalem;

Ślad – rola: emerytowany kolejarz;

Komisja morderstw – rola: fotograf;

Stolik- rola epizodyczna;

Galeria- rola: lekarz;

Dom w różach – rola: nieznaomy;

Meles Meles – rola: Karol;

Biuro kryminalne – rola: Ryszard Socha;

Kartoteka – rola epizodyczna;

Pitbul – rola epizodyczna;

Rzeźnia nr 1 – rola: Gąsior;

Fala zbrodni – rola: Leszek Rydzki;

Krótka Histeria Czasu – rola: Grzesiek Samborski;

Wschody i Zachody Miasta- rola: aktor rosyjski;

Pierwsza Miłość – 2 role;

Wesołe miasteczko. Prawie bajka – rola: syn listonosza;

Teatr

Spektakl dyplomowy: Piotr Susłow w: Letnicy, M. Gorki, reż. B. Baranowska [PWST we Wrocławiu, 2001];

Spektakl dyplomowy: Lisardo w: Księżniczka na opak wywrócona, P. Calderon de la Barca, reż. R. Brzyk [PWST we Wrocławiu, 2002];

Zwycięstwo – rola:  Lokaj  , H. Barker, reż. H. Kaut-Howson [Wrocławski Teatr Współczesny, 2003];

Titi i Nunuwg H. Modrzejewskiej – Rola Nunu – reż. J. Chabior [Teatr im. H. Modrzejewskiej w Legnicy, 2003];

Gry, E. Mazya, Gidi Batzer –  Obrońca Gidiegoreż. R. Klijnstra [Wrocławski Teatr Współczesny, 2003];

Lochy Watykanu wg A. Gide’a –  Cavereż. J. Klata [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004];

Amerykański blues – John Polk reż. K. Meissner [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004];

Niskie Łąki wg P. Siemiona – Gipson reż W. Krzystek [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004];

Nakręcana pomarańczawg A. Burgessa – Joe / Więzieńreż. J. Klata [Wrocławski Teatr Współczesny, 2005];

Mały kominiarczyk, B. Britten – Czarny Bob reż. J. Bielunas [Wrocławski Teatr Współczesny, 2005];

Uciekający samolot, K. Donew –  Pasażer 3reż. J. Tumidajski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006];

Historia przypadku, A. Morga – Lucjanreż. R. Klijnstra [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006];

Kartoteka, T. Różewicz – rola męskareż. M. Zadara [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006];

Księga Rodzaju 2, A. Wielikanowa, I. Wyrypajew  – Iwan Wyrypajewreż. M. Zadara [Wrocławski Teatr Współczesny, 2007];

Operetka, W. Gombrowicz –  Baron Firulereż. M. Zadara [Teatr Capitol we Wrocławiu, 2007];

Baal, B. Brecht – rola męska reż. A. Augustynowicz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008];

Kupiec wenecki, W. Shakespeare-  Lancelot reż. G. Gietzky [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008];

…np.Majakowski –  rola męskareż. K. Meissner [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008];

Pasażerka, Z. Posmysz – Steward reż. N. Korczakowska [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009];

Cement, H. Müller –  Gleb Czumałowreż. W. Klemm [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009];

Król Lear, W. Shakespeare – Edmund, reż. C. Grauzinis [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009];

Pułapka, T. Różewicz – Józekreż. G. Gietzky [Wrocławski Teatr Współczesny, 2010];

Trans-Atlantyk, W. Gombrowicz – Radca – reż. J. Tumidajski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2010];

Pożegnanie jesieniwg Witkacego – Łohoyski reż. P. Sieklucki [Wrocławski Teatr Współczesny, 2011];

Według Bobczyńskiegowg M. Gogola – Ziemlianikareż. A Duda-Gracz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2012];

Życie jest snem Calderon de la Barca, Clarin reż. L.Raczak [Wrocławski Teatr Współczesny, 2013];

Bramy raju, J. Andrzejewski – Goliard reż. P. Passini [Wrocławski Teatr Współczesny, 2014];

Paternoster, H. Kajzar – Wuj Jacuś reż. M. Fiedor [Wrocławski Teatr Współczesny, 2014];

Niewidzialny – chłopiec, T. Karpowicz, Doktor reż. W. Szczawińska [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015];

Koniec świata w Breslau, Agnieszka Olsten i Krzysztof Kopka wg Marka Krajewskiego – Leo Hartner reż. Agnieszka Olsten [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015];

Dziwny pasażer, T. Karpowicz –  Szofer reż. A. Ficowski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015];

Garnitur Prezydenta  Prześluga – Bardzo charakterystyczny człowiek reż. C. Iber [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016];

Jak to dobrze, że mamy pod dostatkiem Kajzar, Bezimienny reż. K. Szyngiera [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016];

Nauka chodzenia Różewicz, Stary reż. P. Miśkiewicz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016];

Panna Nikt Tryzna – Nikt Wysoki Pan | Okularnik – reż. P. Passini [Wrocławski Teatr Współczesny 2017];

Pidżamowcy  Sieniewicz – Amputyk  – reż. M. Liber [Wrocławski Teatr Współczesny, 2017];

Garbus  Mrożek – Onek – -reż. Marek Fiedor [Wrocławski Teatr Współczesny, 2018];

Jutro przypłynie królowa Szekalski na podstawie reportażu Macieja Wasielewskiego, LU, mąż DONNY, pastor, pszczelarz, przechrzta, nie urodzony na Pitcairn – reż. Piotr Łukaszczyk [Wrocławski Teatr Współczesny 2019];